Minden idők legjobb Evolution konferenciája következik!

Közzétéve: 2018. február 14.

Idén 6. alkalommal rendezik meg az Evolution konferenciát, melyet 2013-ban Csermely Ákos indított útjára többek között a Be Social közreműködésével. A közös munka hamar barátsággá vált és az együttműködésünk azóta is tart, nem csak az Evolution, hanem a Media Hungary és Internet Hungary konferenciákon is.

Az első Evolution-ön 350-en vettek részt, 2017-ben pedig már több, mint 1300-an voltunk az immár két napos, 4 termet kitöltő rendezvényen. A 2018. február-március fordulóján hatodik alkalommal megrendezett konferencián pedig már 1300-1500 fő részvételére számítunk.

A konferencián számos nagyon érdekes témakörben hallgathatnak a résztvevők változatos előadásokat, esettanulmányokat, kerekasztal beszélgetéseket. Idén az elmúlt éveknél is több alkalommal találkozhattok velünk, nézzük sorban, milyen témákról fogunk beszélni, beszélgetni:

Forgács Mariann először február 28-án, 13:15-13:45 között kérdezi majd vendégeit arról, hogyan tudjuk a lehető legjobban optimalizálni a hirdetéseinket a közösségi térben.

A Be Social az elmúlt években számos márkát kötött össze véleményvezérekkel és segítette az együttműködést a közösségi csatornákon. Nagy tapasztalatot szereztünk nem csak influencer marketingben, de managementben is. 2018-ban új üzletágként nyitottunk ebbe az irányba és számos – korábban már más területről jól ismert – emberrel kezdtünk együttműködni és segíteni őket, hogy a digitális térben is legalább akkora ismertséget érjenek el, mint az offline világban. Ezen tapasztalatokkal gazdagodva fog Mariann február 28-án 17:35-17:50 között Kende-Hofherr Krisztinával beszélgetni az influencer marketingről.

Nagyon büszkék voltunk február 6-án, amikor a DMBP díjátadón a MediaMarkt Facebook kommunikációját ezüst díjjal jutalmazta a zsűri, amely különösen értékes volt úgy, hogy aranyat nem osztottak a kategóriában. Hogy mit is csináltunk az elmúlt évben ezen a téren és milyen tapasztalatokat szereztünk, milyen tanácsokat tudunk adni annak, aki hasonló sikereket akar elérni, erről Fücsök Ákos kollégánk tart előadást február 28-án „Love brandek építése a közösségi média segítségével” címmel.

Az elmúlt pár évben cégünk egyre nagyobb, nemzetközi ügyfelekkel kezdett el dolgozni. Korábban is találkozunk váratlan helyzetekkel, amikor szükség volt a gyors reagálásra, de az igazi kríziskommunikációt akkor értettük meg, amikor nemzetközi téren is szembesültünk válsághelyzetekkel. Megtanultuk, hogy néha a legváratlanabb helyzetben alakulhat ki krízis a közösségi térben. Hogy mégis hogyan tudjuk ezt előre látni és mit tegyünk ennek megelőzésére, illetve kezelésére? Erről beszél majd Joanelli Tamás február 28-án 15:45-től a „Fogd fel a krízised. Kríziskommunikáció” című előadásában.

A Kríziskommunikációt annyira fontosnak éreztük idén, hogy ennek másnap külön szekciót is szentelünk. Itt Tamás bemutat pár olyan esetet, amiből tanulhatnak a hallgatók. Március 1-én, 12-55-13:10 között érdemes lesz beülni az előadására!

A téma lezárásaként pedig 15:00-15:40 között egy kerekasztal beszélgetésben értékeljük ki a korábban elhangzottakat és osztjuk meg a hallgatókkal tapasztalatainkat válságkommunikáció témában.

Nagyon erős programmal vár mindenkit az Evolution idén, melyre február 20-ig még kedvezményesen vásárolhattok jegyet.
Ne szalasszátok el az alkalmat, a helyek vészesen gyorsan fogynak: https://www.evolution.hu/regisztracio-arak/