Facebook Offer: újratöltve
A Facebook finomít az Ajánlatok formátumán és működési mechanizmusán – számolt be az insidefacebook.com.
Az új Offer így néz majd ki:
Korábban a felhasználók a „Get Offer” gombot láthatták csak, amely megnyomásával emailen kapták meg az ajánlatot. Az új verzióban a „Shop Now” a kereskedő oldalára viszi az érdeklődőt, míg a „Remind Me” gomb megnyomásával kimegy a hagyományos email, és a kereskedők egy előre megadott időpontban még egy értesítőt küldhetnek ki emailben, hogy figyelmeztessék a felhasználókat az ajánlat lejárati idejére.
Ha a „Remind Me” opciót választjuk, akkor feljön egy ablak, mely segítségével az ajánlatot megoszthatjuk a barátainkkal:
A Facebook a változtatástól azt várja, hogy az Offer, amit eddig 42 millió felhasználó vett igénybe, sokkal sikeresebb lesz.
Mit szólsz a változáshoz?