Support Dashboard – új szolgáltatás a Facebookon a jelentések követésére

Közzétéve: 2012. április 27.

A Facebook tegnap egy új szolgáltatást jelentett be: hamarosan mindenki számára elérhető lesz a Support Dashboard, melyen keresztül mindenki nyomon követheti, hogy mi lett a sorsa azoknak a tartalmaknak, melyeket sértőnek jelentett.

Bizonyára sokan bosszankodtak már azon, hogy miután jelentettek a Facebooknak egy általuk sérelmezett bejegyzést, oldalt, semmilyen visszajelzést nem kaptak arról, hogy mi történt ezek után. Így nem tudhattuk azt sem, hogy egyáltalán foglalkozott-e valaki a problémánkkal, vagy sem. Miközben a háttérben 7×24 órában dolgoznak a jelentések kivizsgálásán, a felhasználó ebből nem tapasztal semmit.

Ezen akar változtatni a Facebook a legújabb szolgáltatásával, a Support Dashboard-dal. Mostantól (vagy legalábbis hamarosan) mindenki nyomon követheti, mi lett a sorsa ezeknek a jelentéseknek. A Dashboard a Fiókbeállításoknál lesz majd elérhető:

Itt gyűjtve láthatjuk majd az összes jelentésünket, illetve azok státuszát. Ezen a felületen keresztül kapunk majd értesítést is arról, ha valamely reklamációnkat elbírálták, sőt, a Facebook még magyarázatot is mellékelni fog a döntései mellé.

Dícséretes fejlesztés ez a Facebook részéről, reméljük, hogy később sok hasonló lépés várható majd a hibák jelentésére és nyomonkövetésére vonatkozóan. Bízunk benne, hogy ez csak az első lépés a felhasználók és a szolgáltató közötti kommunikáció fejlesztésében, mert ezen a téren a Facebook eddig nem nagyon jeleskedett, ezt mindannyian tapasztalhattuk.

A Support Dashboard-ról szóló hivatalos bejelentést itt olvashatjátok: https://www.facebook.com/notes/facebook-safety/more-transparency-in-reporting/397890383565083