A nagy márkák sorra érik el az 1 milliós rajongói számot a Facebookon. Ezt természetesen próbálják kreatívan megünnepelni és emlékezetessé tenni. A Heineken és a Cadbury után a Corona is beállt a milliósok sorába és így ünnepelt:
2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a Be Social vezetésével valósultak meg. A kampány célja a márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása. A fő üzenete, hogy az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen […]
Megérkeztek a Magyar Tinik a Neten 2023-as felmérés eredményei A fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát […]
A tinik felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. 10%-kal többen vannak azok, akik olvasnak online híreket, mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében. Többek között ez is kiderült a „Magyar Tinik a neten 2021” online felmérésből, amelyet a Be Social digitális ügynökség készített el.